lång lista haha

Födelsedag: 21 feb.
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: brun
Hårfärg: brun
Längd: typ 169 cm
Högerhänt/Vänsterhänt: höger såkalrt!
Stjärntecken: fisk
Skostorlek: 38
Är dina föräldrar skilda: japps
Skor idag: adidas
Det första du tänker på när du vaknar: åh nej redan morgon

FRAMTID:
Namn på barn: jag tycker att martina är fint och om det är kille christos
Vad vill du bli när du blir gammal: gammal? Panisonär
Drömjobbet: VD för någon stor skvallertidning, eller tidning över huvud taget

FAVORIT:
Mat: Jag äter allt som slinker ner..
Sport: daaaaaaans <3
Djur: hund
Glass: calippo :)
Nummer: 8
Tuggummi: extra
Helgdag: lördag
Årstid: sommar <3
Tandkrämssmak: Typ Starkt, (a)
Radiostation: 105.9

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär: Ja det har jag..
Rymt hemifrån: Haha ja men inte länge någon dag eller två.
Föreställt dej ditt ragg naken: Men jaa det är klart,
Skolkat: Ja alldeles för ofta.
Sovit utomhus: Jaa det har jag gjort.
Gråtit i skolan: Nej faktsikt inte.
Spytt i skolan: Nepp
Velat bli modell: När jag var liten.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag:Haha det händer varje dag.
Sett en död människa: nopp
Använt droger: Okej jag ska vara ärlig.Jag har rökt hasch men dt har dom flesta ungdomar! (a)
Ätit sushi: jaa
Retats: Hela dan varje dag.

THIS OR THAT:
Cider/öl: cider
Pepsi/cola: cola
Mc Donalds/Burger king: Mc Donalds
Kärlek/sex: sex
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: kött (:
Tv/film: film
Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kinesiskt/mexikanskt: kinesiskt
Kakor/paj: kakor
Mtv/vh1: Mtv
Blind/döv: döv

KAN DU:
Gå ner i splitt: Ja faktiskt ;o
Skriva med båda händerna: Japp jag är grym.
Blåsa en bubbla: Med vadå?
Ha dina ögon i kors: Haha ja det är klart!
Nudda näsan med tungan: Haha nej det kan jag inte kunde när jag var yngre.
Göra olika konster med tungan: Japp..eller det beror på vad man syftar på (a)

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN/DJURET:
Du nuddade:Fredrik
Du pratade med: mamma
Du msn:Steffie
Du kramade: Paulinaa
Du skällde på: Haha mamma.
SENAST:
Skrattade: när jag nyss insåg hur patetisk jag är ibland..
Grät: förra veckan.
Filmen: The wedding date
Tuggade tuggummi: nyss
Drog ett skämt: Senast idag,
Sjöng en sång: Nyss "vill ha dig i mörkret hos mig, tiden den stannar när vi rör vid varaaaaaaaaaan"

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster: En park
Lyssnar du på musik just nu: Jaaaaapp
Vad har du på dig: En vit hoodtröja och et par svarta mjukisar.
Vad är det på din musmatta: I have no one.. :(

HAR DU NÅNSIN.
Hoppat studsmatta: jaaa det är klart
Ätit fiskbullar: haha usch ja
Tagit kort på dig själv: ja flera gånger om dagen
Skrattat så att du börjat gråta: ja helt klart
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: Jaa tyvärr
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: haha nej
Badat mitt i natten: haha aa
Åkt berg o dalbana och spytt efter det:nej det har jag inte .
Spytt för att du var för full: Usch ja ett antal gånger.
Trillat när du åkt skidor: Har aldrig åkt skidor.
Gråtit till en bok:Nej det har jag inte.
Varit rädd för tomten: Nej alltid älskat tomten
Fått IG: oooh yeees baby
Ätit deg tills du spytt: tror inte det :)
Lagat en misslyckad måltid: Hahaha hela tiden?
Har du sjungit karaoke: jaaaaaa :D
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det vart kallt: Haha ja skulle få 50 öre för dt.
Har du haft sex utomhus: Haha det gäller och vara ärlig. JAA DET HAR JAG 'N I LOVE IT.
Har du sett någon ha sex: ja tyvärr hahah


Kommentarer
Postat av: Jessi

bra tidsfördriv ;)

2008-04-19 @ 14:30:06
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Stephie

Haha jo jag vet :)

2008-04-19 @ 14:54:46
URL: http://detemin.blogg.se
Postat av: Jennifer

Den listan snor jag! :)

2008-05-11 @ 22:19:50
URL: http://iennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0