rubrik

Jag sitter hära med steffie brevid mig.Vi börjar planera våran kväll det blir nog en fest i tyresö vi åker till.
Vi kommer självklart dit som vanligt oinbjudna. menmen folk älskar oss.Kanske lägger in lite bilder imorgon. Vi får see about that. Idag var jag och Steffie i stan lite snabbt skulle kolla på en klänning på gina.Iaf så ser vi tre tjejer eller rättare sagt jag ser steffie går inne i sina egna tankar. iaf jag skojar inte dom såg ut att vara ungefär 10 år.Och dom gick runt i hotpants man baah HALLÅ? VAD TÄNKER NI MED.Och låt mig inte börja prata om deras ansikten dom var ju helt täckta med brunkräm. Jag har inget emot fjortisar men dom där var 10 år eller såg iaf ut som det. usch aja. Det var allt för nu bloggar säkert innan utgången också! / Stephie
steffie till vänster jag till öger


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska ju verkligen inte ha något emot fjortisar, eftersom du verkar vara största fjortisen själv?

2008-04-28 @ 22:10:43
Postat av: Anonym

du ska ju verkligen inte ha något emot fjortisar, eftersom du verkar vara största fjortisen själv?

2008-04-28 @ 22:10:52
Postat av: Stephie

hahha fjortis? Haha den åldern är jag nog förbi för ett tag sedan hurredu.Jag har inget emot dom för att jag tycker att alla får se ut som de vill.Du behöver inte sitta hära och kommentera min blogg nästa gång kan du också säga vad du heter om du har något och säga. Usch fyfan vad jag blir irreterad!

2008-05-02 @ 19:22:17
URL: http://detemin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0