förlåt.

Hejhej bloggen! Jag vet att jag knappt har några besökare längre :( ursch förlåt jag har inte bloggat på typ hundra år. Iaf nu sitter jag här på min skola med min bästa vän Daniella.
jag ska snart ha engelska men ja vi får se vilken lust man har att gå på den.
jag längtar tills vi slutar idag ska jag träffa Steffie har inte träffat henne på 100 år känns det som.
aa för er som läser min blogg vet att jag och Steffie har varit tajtare än tajtast typ vet inte riktigt vad som har hänt.
iallafall , jag och steffie kanske ska träffa nicole också vi hade tänkt dra till stan och typ bara gå runt.
Sen ska jag kanske möta upp en tjej jag har bråkat med , eller möta upp jag ska hitta henne jag ska kanske gå till hennes skola imorgon istället jag vet inte.
men jag har iaf lust att slå sönder ursäkta språket horan.
Hon anklagar mig för att ha spridigt ett ryckte om att hon har legat med en kille
( hon är nämnligen tillsammans med en kille redan )
jag tycker det är så jävla omoget av henne varför skulle jag göra det ? aja hoppas hon läser det hära.
hon har hotat mig med att skicka kontakter på mig , oj vad rädd jag blir hon har ju typ 3 kompisar,
egentligen orkar jag inte lägga ner min tid på henne men jag kan bara inte låta bli.
nej nu måste jag dra ifrån datan haha magnus min lärare står nämnligen och hotar med att dra ut internet sladden
skriver nog ikväll!


Kommentarer
Postat av: mingla

Vilken trevlig blogg du har. Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp med att byta bakgrundsfärg :)

2008-05-13 @ 13:50:27
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: QUEENIEQUEENIE

Hej! Jag länkar till 7 personer, i 7 dagar.

Vill du vara en av dom så skriver du att du röstar på min blogg, QUEENIEQUEENIE, i en kommentar i denna blogg: http://www.metrobloggen.se/karsten, IMORGON, ONSDAG (i rätt inlägg - där man ska rösta) .. jag väljer slumpmässigt 7 personer jag länkar till; när tävligen är slut i övermorgon..

Skriv till mig när du har röstat så jag vet. (MAN RÖSTAR IMORGON)
Ha det bra!

2008-05-13 @ 14:04:00
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0