..

Jag sitter hära och fryser om mina käraste små fötter haha.Idag gick jag inte till skolan :/ , pallade verkligen inte. bara legat hemma hela dagen tagit det lugnt och så. Ska snart äta middag sen ska jag träffa Joakim och Danne, får se vad vi hittar på luffar nog bara runt som vanligt haha svik aldrig tugget! haha driver, nej men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. ni blir bara mindre och mindre som läser min blogg lite trist ju. i och försig så bloggar jag ju inte direkt mkt och skriver om otroligt ointressanta saker. men som jag säger skicka gära en komentar om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om. Har också tänkt ha en liten frågestund när ni kan ställa frågor till mig om allt mellan himmel och jord, men först ska jag få lite mer läsare haha!  , puss på rumpan/ eran Stephie
            

Kommentarer
Postat av: happy och Emma

ibland är det skönt att vara sjuk från skolan ;)

skolsjukan kallas de!

2008-11-02 @ 22:03:25
URL: http://wearesisters.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Bloggen är igång igen ;-) och nu på riktigt! Haha om du nu kommer ihåg mig och min blogg :)

2008-11-16 @ 23:43:13
URL: http://rebecckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0