Godmorgon!

vaknade precis åååh är så jävla besviken på mig själv.Jag började 8.10 , nu är klockan 10.52 och ändå ÄNDÅ ligger jag i soffan och bloggar? Normala männsikor springer väl och gör sig i ordning och skyndar sig iväg till skolan men inte jag inte jag tar lugnt?Aja inte roligt för er att lyssna på allt mitt klagande. Hur är det med er dååå?Idag efter skolan åker jag nog med Daniella till stan kollar lite jag har inga pengar menmen, sen åker jag nog hem duschar sminkar om mig och så sen ut på fest! vi har inte bestämt oss än vart vi ska antingen någon fest på söder eller typ någon villa fest i enskede.jaja vi får se hur det blir.. kanske ses där någon? Ni får ha det så bra förlåt för ett kort och otroligt ointressant inlägg.
 puss på rumpan/ eran Stephie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0