jomen tjenare..

Nu gäller det att blogga! Ska försöka uppdatera varje dag och få tillbaka mina kära läsare, igår hade jag 10 läsare man ba YEEEPPPIIEE? Nej nu ska jag ta mig i kragen hahha. Guud vad irreterad jag blir. Har precis skrivit ett ganska så långt inlägg men iq befriad som man är glömmer man att spara weeho vad lyckat! , nej iaf hur mår ni idag? Själv är det sådär kom till skolan med världens huvudvärk (alltså ingen bra start på dagen) blev inte direkt bättre av att höra min lärares tjat min dag gick för det mest ut på att flippa sönder på allt och alla. Nej vet inte riktigt vad jag ska skriva om... har nästan kramp i fingrarna från det förra inlägget som jag verkligen inte orkar skriva om. får inga komentarer längre lite trist ju.Nej nu ska jag titta klart på Las Vegas , bloggar nog senare ikväll. Ni får ha det så bra puss på rumpan / eran Stephie.
bjuder också på en mysig bild på mig och ingen mindre än Daniella från förra helgen(?) tror det var det haha.

                          

Kommentarer
Postat av: Daniella

sv. haha yepp ;D, flytta hit typ en månad sen , e skiitskönt faktist XD

kram

2008-10-07 @ 20:32:25
URL: http://nellue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0